пятница, 6 декабря 2013 г.

Модуль 11

  З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання електронних ресурсів для поглиблення знань з предмету, використання відео віртуальних лабораторій; формуюче оцінювання. Формування навичок 21 ст.

четверг, 5 декабря 2013 г.

Модуль 10

  Модуль 10. Створила документ для фасилітації. Працювала над планом впровадження проектів. Переглянула створений портфоліо.Підвищила професійний розвиток.

среда, 4 декабря 2013 г.

Модуль 9

 Створила навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів. Переглянула план вивчення теми та внесла до нього зміни.

вторник, 3 декабря 2013 г.

Модуль 8

 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; повинно будуватися навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
 форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; необхідно визначати рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовуючи підсумкове оцінювання.

понедельник, 2 декабря 2013 г.

Модуль 7

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
      Важливо розуміти й усвідомлювати, які продукти створюють  учні та для чого вони їх створюють. Відповідями на питання, що створюють, як правило, є продукти або виступи, наприклад, публікації, презентації, звіти, доповіді та різного типу веб-сторінки.  Учні створюють ці продукти, спрямована на вирішення першочергових навчальних цілей проекту.  Можливо, для того щоб визначити нові навчальні цілі, про які я від самого початку не подумала.  Якщо самооцінка розвиває критичне мислення учнів, вона може стати принциповою звичкою, яка служить мета-когнітивним та мотиваційним цілям. Справжня мета-когнітивна робота починається тоді, коли учні розуміють значення компонентів певного розділу, намагаються тлумачити їх та застосувати їх у своїй роботі.

суббота, 30 ноября 2013 г.

Модуль 6

 Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме я зрозуміла, що треба робити. Це радує, тому ще не все втрачено. Я переглянула переваги використання тих чи інших Internet ресурсі, обрала ті, які використаю під час виконання проекту. Доопрацювала план, створили онлайн-опитувальник.

пятница, 29 ноября 2013 г.

Модуль 5

 Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме зрозуміла, що використання  Інтернет-ресурсів повинно бути контрольованим.